Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Vackra kaffekoppar

Av Anna - 31 januari 2009 20:30

Finns så mycket fina kaffekoppar. Här är några som fått mig på fall. De första två är från i IKEA och säljs under märket CHARMÖR. De andra två finns bla på designonline.se. Iitala och Marrimekko har så mycket fint porslin.


 
 
Fyra i huset

Fyra i huset

31 januari 2009 21:53

Hej Anna och tack för titten inne hos mig.
Vilket fantastiskt fint hus ni har köpt, detta måste jag bara följa och se hur ni kommer att få det. Ska ni ha bed and breakfast eller liknande i byggnaden också? Förutom cafe?

/hälsningar
Nina

http://www.fyraihuset.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

31 januari 2009 22:34

Oj, vilket spännande projekt ni har! Det här måste jag bara följa!

TACKAR för titten hos mej!
Lisa

http://:lisastorp.blogspot.com

 
Sara Small Town

Sara Small Town

31 januari 2009 22:52

Hej,
Vad kul att du hittade till mig, så jag kunde hitta till dig!

Oj vilket roligt och imponerade projekt ni dragit igång. Ett fantastiskt hus, med fantastisk potensial!

Jag som älskar sekelskifte och bor i ett sekelskiftes hus blir alldels lyrisk. Ni kommer säkerligen att hitta på dolda skatter, väl värda att bevara. Tex så hittade vi, dolt bakom all masonit på väggar och dörrar vacker pärlspont och vackra spegeldörrar...

Lycka till jag kommer att titta till hur det går för er.

/Hälsningar
Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se

 
Marie

Marie

1 februari 2009 00:05

Mmmmm ser ut till att vara goda koppar att dricka ur!

http://hundblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards