Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anna - 3 februari 2009 23:20

Jag tävlar hos prillig om ett par otroligt fina halvvantar. Var med du med på http://prillig.blogspot.com/



Av Anna - 3 februari 2009 22:45

Tävla hos drömhuet http://drommhuset.blogspot.com om en superfin skål från Casual Living.

Av Anna - 3 februari 2009 15:53

Idag fick vi registeringsbeviset för vårat företag på posten. Så nu är vi egenföretagare på riktigt. Känns spännande och läskigt! Det är mycket att sätta sig in i som jag skrivit tidigare men det ska väl gå bra.


Jag fick just ett samtal från Skatteverket också. De verkade lite förvirrade över att jag är skriven i Luleå och att företaget skulle vara på Gotland. Fast jag blir ju gotlänning snart. Bäst att passa på att njut av snön häruppe nu.

Av Anna - 3 februari 2009 00:46

Jag fortsätter att gå på alla gratiskurser och föreläsningar som bara finns. Ikväll är det Almi som har en föreläsning om företagsförsäkringar. Detta är ju verkligen något som berör oss då vi har en stor fastighet. Ska bli intressant att se vad har att säga.

Återkommer ikväll med lite tankar och funderingar från föreläsningen.

Det här med att vara egenföretagare är nog inte helt lätt.


Vi måste ringa till bolagsverket idag också. Vårat företag finns registerat hos dem om man söker i näringslivsregistret men vi har inte fått någon info alls. När vi försöker gå in på vår ansökan via företagsregistrering.se så säger de att den inte finns. Lite små konstigt! Bäst att kolla upp så det inte blir nåt strul!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards