Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Bilderna har kommit och resan är bokad!

Av Anna - 11 februari 2009 18:29

Då var resan bokad! Känns skönt att veta jag kommer iväg. Det blev tåg från Luleå ner till Nynäshamn och sen båt, så det blir en härlig restid på närmare 30h. Men vad gör man inte! Att Sverige är ett långt land kan jag bara instämma i.


Bilderna kom idag! Blev så glad när jag såg paketet innanför dörren, ville bara slita upp paketet. Är otroligt nöjd med resultatet blev riktigt bra allihopa. Det var en väldig skillnad att se dem i stort format och på papper. Jag känner mig väldigt nöjd och det känns riktigt skoj att få göra iordning utställningen till sommaren. Fick lite tips från en kompis som är fotograf att vi kunde använda kapa-skivor eller passepartout istället för ramar. Man behöver ju rama in bilden på något bra sätt. Har lite andra idéer som jag ska fnula på också.


Har varit en strålande vinterdag här idag. Helt ljuvligt!!!



 
 
Ann-Britt

Ann-Britt

11 februari 2009 18:44

Hej
Vilket fantastiskt hus.
Vi har bekanta på Gotland och två föl sålda dit, så vi lär nog komma och titta på ditt café.
Lycka till
Ann-Britt

http://gustavsborgpre.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

11 februari 2009 19:45

Härligt att det löste sig!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

11 februari 2009 23:15

Så glad jag är för din skull att det ordnade sig!

God natt!

http://hundblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sussie

12 februari 2009 08:49

Det är grymt snyggt att rama in naturbider med ex. fjällbjörk... =) Eller torkat trä/drivved. Kram

 
Sari

Sari

12 februari 2009 16:44

Oj vad spännande... vilket fint hus... jag smälte, sådant hus skulle man ha sin butik i *ler* Det är inte lätt att starta ett företag... alla dessa regler och papper och gud vete allt... Tur att man har hjälp av maken hemma... Ska ni baka själva eller köper ni? Det kommer bli sååå mysigt, ser framför mig ert café. Många kramar Sari

http://www,eikkala.blogspot.com

 
Ann

Ann

12 februari 2009 18:45

Ha en bra resa o lycka till(Kram

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kusin Erica

12 februari 2009 21:22

Du kan köpa målar dukar å sätta fast bilderna på. Har gjort så med bilder av isa å det blev jätte bra. Ett tips bara. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards