Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Anna - 13 mars 2009 12:18

                                       www.aguesthousegotland.com

Hej på er!


Här är det förkylt och dant! Joakim fick en massa tips på annonssidor för boende på nätet igår. Så idag har jag lagt upp vår pärla på dessa sidor och hoppas på att lite fler bokningar ska ramla in.

Kika in: www.stugweb.se, www.stugsidan.se och www.fritiden.se om ni har sommarstuga eller liknande som ni vill lägga ut för uthyrning.


I helgen ska vi också göra affischer och reklamblad som ska sättas upp och delas ut. Min föräldrar har lovat att dela ut hemma i närområdet samt affischera upp på arbetsplatser och anslagstavlor och en kompis till mig som jobbar i Sälen  har lovat att vi ska få lägga annonsblad i deras butik. Kanon!


Vår webmaster jobbar för fullt med att lägga upp den engelska och den tyska varianten av hemsidan och Joakim åker runt och hämta grejer för fulla muggar. Vi satte ut gratisannonser i Gotlands annonsblad och det har ringts som bara den. Vi fick mycket större respons här än på Blocket. Så nu tänker vi fortsatta annonsera där. Är skönt att hitta grejer på Gotland så man slipper åka till fastlandet.


Jag har skrivit klart listan inför IKEA-bseöket också och det kommer att bli en riktigt jobbig dag det. Bland annat ska det köpas 100 glas, 100 assisetter, 100 teskedar,100muggar, 50 ljuslyktor samt köksutrustning till 3st kök. Kommer bli lite pysslande att få med sig det helt till Gotland ;)


Nu ska jag försöka kurera mig!




Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards