Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Anna - 14 mars 2009 10:39

                             www.aguesthousegotland.com


Idag ska jag ägna mig åt att försöka kurera mig från förkylningen som aldrig tycks vilja bryta ut ordentligt. Har känt mig småkrasslig i flera dagar nu och bara väntat på att det ska bryta ut på riktigt.  Tänkte även ägna dagen åt att skriva egenkontrollsprogrammmet för caféet. Vi måste nämligen skicka in papprena i början på nästa vecka.


J har stora bekymmer över hur man ska lösa diskmaskinsfrågan och igår undrade han om vi verkligen skulle hinna med att ordna något café till sommaren. Jag är övertygad om att det går men han verkade mindre övertygad. Ibland känns det väldigt jobbigt att vara uppe i Luleå mitt uppe i allt. Jag har insett att jag inte kommer kunna åka ner till Gotlands förrens tidigast 17maj. Jag skriver nämligen mitt examensarbete i vår och kommer ha fullt upp med att färdigställa det till 14 maj så att jag kan åka ner till Gotland sen. Sen måste jag tillbaks till Luleå igen första veckan i juni för att gå upp med arbetet. Men sen blir det Gotland fram till vår premiäröppning måndag v.26


Hittade ännu fler stugförmedlingssidor på nätet och har lagt upp vår skola på dessa sidor. Jag hoppas på att de ska generera några bokningar.


Ikväll blir det schlagern! Jag har missat alla delfinaler iår, helt otroligt, för annars brukar jag följa det slaviskt och ha full koll på allt. Men iår vet jag knappt vilka som är med i finalen. Vem/vilka håller du på?

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards