Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Anna - 14 april 2009 15:14

Igår fick vi tillbaka vår caféansökan från Miljö- och hälsokontoret. Joakim ringde och läste upp en massa punkter som skulle kompletteras och jag kände mig jättebesviken. Men så illa vara det inte trots allt. Ringde till Miljö och hälsokontoret och det visade sig att några av de punkterna som vi trodde var komplettering istället var godkända punkter. Ingen erinran som de se fint uttryckte det.


Idag ska jag sätta mig och komplettera med det som efterfrågades bland annat rutiner för kundklagomål, rutiner för sopsortering, rutiner för spårbarhet och rutiner för råvarukontroll.


Igår kväll satt jag och gick igenom alla listor inför mitt IKEA-besök i maj då det ska köpas, porslin, mattor, lampor, köksutrustning och en hel del annat spännande. Vi har ju tänkt källsortera även i uthyrningsdelen och jag fick lite inspiration till ett bra källsorteringsställ när vi var på Kebnekaise. De använder sig av IKEAS TROFAST


Joakim är ute i Rone och skulle måla om i några av rummen. Tydligen hade han glömt färgen så han var allt annat glad just för tillfället ;)



Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards