Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Anna - 6 maj 2009 16:50

Tid är ett märkligt ting! Ibland går det så ofantligt fort och ibland kan de känns som en evighet. Nu är bara lite drygt en månad kvar innan jag lämnar Luleå för att bli gotlänning. Tanken är att vi ska slå upp portarna till A Guesthouse Gotland den 18 juni. Vi har bjudit ner släkt och vänner för liten invigning i samband med midsommar. Det ska bli fantastiskt spännande och se vad de tycker om vår nya pärla. Min familj kommer ner och blir sen kvar några dagar för att hjälpa oss med det sista fixet. Vi har bestämt oss för att inte hyra ut några rum vecka 26 utan istället ägna den tiden åt att ordna med det sista.


Till invigningen har vi också tänkt bjuda in sockenbor och andra personer som hjälpt oss i vårt arbete med skolan. Tanken är att vi ska visa upp cafédelen, gårdsbutiken och fotoställningen samt bjuda på lite bål och kanske några snittar. Jag har inte tänkt mig nån pretantiös tillställning utan bara som ett litet tillfälle att visa upp oss och vårt nya ställe. 


Är det någon som har några tips på bål/snittar eller trevliga festaktiviter/lekar?


Nu ska jag skriva klart komplettering för caféet. Vore ju snopet om det inte blir något café för att jag aldrig har tid att skriva!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards