Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Anna - 10 mars 2010 07:34

Sista veckorna har jag haft riktigt flyt och vunnit inte mindre än tre härliga tävlingarna :)


Häromdagen hämtade jag ut ett stort paket från Helene på http://langborgsullevidal.blogspot.com

I det fanns en hela uppsjö med härliga ekologiska produkter.

Dagen efter det fick jag ett mail från Neonela kitchen att jag vunnit en rostfri diskmedelspump. Passar perfekt till det nya köket som ska beställas i dagarna. Kika in på http://neonelakitchen.blogspot.com

Å sist men inte minst har jag vunnit ett virkat hjärta från little perky!




Av Anna - 10 mars 2010 07:20

Vårt bredband gick sönder förra veckan, därav de dåliga uppdateringarna.

Här på Gotland har det varit sportlov och vi ägnade dessa dagar åt att lutaoch vaxa golvet. Den egna linoljebetsen som vi först gjorde blev mer grön än grå och det hela slutade med att vi bestämde oss för att grå luta golvet. Efter några dagars intensivt jobba med sopande, målande, vaxande och torkande har vi nu ett alldeles fantastiskt rum. Bilder utlovas under veckan.


Vi har också hunnit med att måla om i korridorerna nere i uthyrnigsdelen. De ljust aprikos färgade väggarna har blivit kritvita och fönstrena ska förses med knalligt röda gardiner. Dessutom ska bilderna från fotoutställningen få pryda väggarna.


Det skönt när det händer grejer!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards