Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Anna - 8 maj 2011 13:08

Jag bloggar från sjuksstugan idag! Febrigt, hostigt och lite yrsligt är det här, tyvärr. Joakim står dock på benen och jobbar för fullt med att iordningställa "lärarrummet" inför sommarens uthyrning. Speglar ska sättas upp, en badrumslampa monteras och lister spikas innan det är dags att möblera och iordningställa. Vi behöver byta ut vissa möbler och har därför satt ut en annons på Blocket med följande prylar:


TROMSÖ loftsäng 140*200cm 750kr

SOLSTA 2 sitsbäddsoffa 450kr

MALM sängstomme med 120cm ramresårsäng 750kr

En vit 3-sitssoffa som säljes billigt! 150kr




 


Jag har insett att Joakim och jag har lite olika syn på det här med att spara eller inte spara. Jag föredrar att göra mig av med prylar som jag inte använder medans Joakim hellre vill spara för kommande behov. Vi har ju visserligen gott om förvaringsutrymme men jag tycker det är skönt att rensa ut och förnya.

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards