Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Anna - 27 juni 2013 22:57

 

För er som inte hunnit med att köpa tidningen vill jag bara tipsa om att reportaget från vårat hem nu finns att se online på Expressens hemsida. Blev otroligt förvånad när jag såg att besöksiffrorna på bloggen skjutit i höjden idag och insåg strax därefter att artikeln på Expressen.se var en av dagens mest lästa. Fantastiskt roligt så klart!


Reportaget hittar du HÄR

Av Anna - 27 juni 2013 12:06

Tack för alla fina kommentarer om reportaget i Leva&Bo på Landet. Det glädjer oss verkligen!   Tack också för att ni fortfarande kikar in här trots att uppdateringarna kommer alltmer sällan. Jag har gått på ett långt och välbehövligt sommarlov och spenderar just nu dagarna uppe hos mina föräldrar i Stockholms fina skärgård. Jag har hunnit med en fika i Rosendals vackra trädgårdar, allsångspremiär på Skansen, promenader i vår vackra huvudstad, en segeltur på Mälaren,  häng med farmor och mormor, besök och middagar hos goda vänner och lumch på Siggesta Gård. Hemma på Gotland är det just nu barnkörvecka i vår skola och vårt guesthouse gästas av glada finländare. Nästa vecka bär det av mot ön igen men fram till dess ska jag njuta av lata dagar och svensk sommar!



Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards