Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Anna - 27 augusti 2013 17:56

   
Idag på eftermiddagen hade jag besök av en journalist som skulle göra ett branschreportage om kök och badrum. Kändes lite märkligt att sitta och prata om hur jag tänkt när jag ritade köket eftersom det är det första och enda kök jag byggt. Men det är ju alltid roligt att få uppmärksamhet för det man gjort!


Om exakt en vecka ska det göras ytterligare ett fotojobb här hemma, då en fotograf och journalist kommer från Stockholm för att skriva om vårat hem. Så det lär ju vara välstädat till bebbens ankomst!


Vill du förresten vara med och gissa bebbens ankomstdatum, kan du göra det HÄR och dessutom tävla om ett litet pris!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards