Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Ett sista inlägg

Av Anna - 25 juni 2014 22:00

 

I över 5 års tid har jag bloggat här. Under dessa 5år har jag flyttat från norr till Gotland, köpt en gammal skola, startat ett företag, drivit ett café, börjat jobba som lärare, renoverat ett stort hus, lärt mig kitta fönster, byggt badrum, slipat golv, startat ett guesthouse, fött ett barn, varit med i flera inredningstidningar, varit finalist i Sveriges charmigaste hem och IKEA:s drömkökstävling, tagit fram en tekalender, pysslat och delat med mig av massvis med recept.


Bloggandet har bjudit på många fina möten och upplevelser som jag inte velat vara utan! Nu har livet dock tagit en annan vändning och jag vill med dessa ord tacka er alla som följt med på min resa.


Jag låter bloggen finnas kvar eftersom jag tror att många fortfarande kan ha glädje av mina inlägg


Tack för mig och vem vet kanske ses vi nån annanstans

 
 
Ingen bild

Sara blomé

25 juni 2014 22:36

<3

 
Ingen bild

Anna M

25 juni 2014 23:59

Helt grymt 5-års-CV!! :-) Kram

 
Den där Victoria

Den där Victoria

26 juni 2014 09:53

Du är grym Anna!! Och jag kommer att sakna dig i bloggvärlden. Jag hoppas att vändningen i livet är något positivt och att ni har ruljans på ert guesthouse.

Många kramar Victoria

Ps. Vi kanske ses på Gotland ;)

http://www.dendarvictoria.se

 
Linda

Linda

26 juni 2014 09:56

Oj, ja livet har sin vändning och ibland kommer man till en punkt där vissa saker ska få ett avslut. Men jag kommer sakna din blogg. Och hoppas såklart att vi kommer ses någon gång.
Stor kram
Linda

http://www.hemmapaekbacken.blogspot.com

 
Fairy of Inspiration

Fairy of Inspiration

26 juni 2014 20:50

Lycka till med fortsatta livet. Det kommer antagligen bli makalöst som allt annat du tar för dig! Kram

http://www.fairyofinspiration.se

 
Ekenäsliv

Ekenäsliv

27 juni 2014 15:10

All lycka till dig!
Förstår att livet tar ny vändning med en liten:)
Ha en riktigt fin sommar!
Kram Anna

http://www.ekenasliv.se

 
A kitchen in the country

A kitchen in the country

3 juli 2014 20:43

Fina Anna. Jag kommer sakna dig här på bloggen. Det har varit så roligt att följa er resa genom livet de senaste åren. Och dina kommentarer hos mig har alltid varit lika värmande och fina. Men jag vet också att saker och ting förändras. Livet tar nya vägar. Det är så det är och ska vara. Jag önskar dig all lycka vidare på färden och nästa gång jag är på Gotland kommer jag inom och säger hej. Och om blogglusten faller på igen så vet du att vi finns här. När du har lust.

Ta hand om dig och dina familj du fina och ha en strålande fin sommar!♥

Varm Kram
Charlie (dvs Lotta som efter sin välbehövliga bloggpaus har påbörjat ett helt nytt bloggäventyr. Annorlunda men också samma. Så har du lust finns jag numera på denna adress)

http://akitcheninthecountry.blogspot.com

 
A House With A View

A House With A View

23 juli 2014 08:33

Nej men åh vad tråkigt... för oss bloggläsare menar jag förstås, du blir saknad. Men jag har full förståelse för att det finns betydligt viktigare saker i livet än att blogga. Och wow vad du hunnit med under dina bloggår, imponerande!

Vill passa på att berätta att mina svarta stockrosor (fröna som jag vann av dig) kommer att blomma för första gången i år. Jag fröade och planterade dem förra året i år kommer blommorna :)

Måååååånga kramar aka

http://ahousewithaview-aka.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards