Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Anna - 25 februari 2009 21:46

Jag är så glad just nu! Vann den tävling hos http://3barnsmamma.bloggagratis.se

som jag verkligen ville vinna. Vilken tur man kan ha ibland! Priset var valfri väggdekor från www.unikdekor.se


Nu har jag varit inne på deras hemsida och kikat runt lite grann och testa mig fram bland olika typsnitt. Beställde tillslut väggdekor med vårat företagsnamn A Guesthouse Gotland. Åhh, vad fint det kommer bli att få sätta upp det i entrén. Jag kan verkligen se det framför mig.


Väggdekorer är något ganska nått för mig men tänk så mycket fint man kan göra med det. Det passar ju verkligen i alla rum.



Av Anna - 25 februari 2009 17:01

6 av mina 30krukor! Blir fina i fönsterbrädena med blommor i!

Av Anna - 25 februari 2009 12:38

Det blev shopping idag och inte så lite heller. Men det är ju smart att passa på när det är utförsäljning. Förrutom två läckra kaffebryggare och fyra stycken pumptermosar så har jag fyndat krukor.


De sålde nämligen ut en hel vägg full med olika krukor till det otroliga priset 3 för 10kr. Det var knappt jag trodde det var sant. Nu var ju många av krukorna var i udda färger och konstiga modeller men jag hittade ett gäng riktigt fina i vitt och grått. De kommer bli perfekt till fönstrena i fiket och nere i uthyrningsrummen. Lägger upp en bild senare under dagen så får ni se mitt fynd.


Ikväll blir det en sista finputs på hemsidan. Loggan ska bland annat läggas upp där, ska bli kul att se hur det blir.





Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards