Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Anna - 10 december 2012 09:48

När jag för en dryg månad sedan kläckte idén att göra en tekalender till mig själv. Och kanske för att sälja på marknaden i Herrvik hade jag ingen aning om att den skulle bli en sådan dundersuccé. Jag tyckte jag tog i ordentligt när bestämde mig för att göra 24st men beställningarna fullkomligt strömmande in och jag fick mer än dubblera min upplaga. Otroligt roligt! Otroligt roligt är det också att se andra glädjas och njuta av min kalender.


 

Eleonore med bloggen Fika med Eleonore skriver att hon inte kunde låta bli att beställa hem en alldeles egen och att  den nu hänger den så fint på väggen i köket! -Jag är så glad jag är att jag valde att beställa en. Teerna hittills är kanon, vissa smaker har man redan provat innan medan andra är helt nya för mig. Som teet i påse nr 3, röd vanilj, som jag gillade otroligt mycket! Nu längtar jag redan till andra koppen av dagens smak.


    

Lotta med bloggen Min plats i Solen skriver även hon om tekalendern. -Denna ljuvliga tekalender förgyller numera våra dagar här hemma. Varje dag ett nytt te att njuta av när jag sitter och skriver. Lycka!


Jag har även fått hälsningar från Danmark och Lund att tekalendern är mycket uppskattad och en ny favorit bland vänner och bekanta!

Jag är så nyfiken på vad ni andra som köpt tekalendern tycker om den. Vilket är erat favoritte hittills?


Å är ni fler som är intresserade av en kalender till nästa år så lämna er mailadress här så återkommer jag i november nästa år med möjlighet till beställning.

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards