Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Turgumman vann världens finaste armband

Av Anna - 21 november 2011 20:22

  

För ett tag sedan hade Mormorsglamour en liten bloggtävling där man kunde vinna detta urläckra armband från Hidden Stars. Jag tycker det är sjukt snyggt! Gillar verkligen enkla och lite maskulina smycken, och det som gör detta armband lite extra speciellt är att man kan välja egen text. En himla bra idé tycker jag! Hidden Stars har förresten massvis med fina och prisvärda smycken så kika gärna in hos dem.


Idag presenterades vinnaren och jag kunde knappt tro mina ögon när jag insåg att det var jag! Vilken glad överraskning! Tusen tack finaste Helena och Hidden Stars!


Nu återstår bara det här med att välja textstycke. Min idé var att välja några rader ur Lars Winnerbäcks låt Min älskling har ett hjärta som är en av mina absoluta favoriter. Eller kanske ska jag bara välja en massa vintriga ord eller olika ord för snö. 125 tecken får plats så ju gäller det att fundera och välja!


Kram från en glad turgumma!

 
 
Jill

Jill

21 november 2011 20:56

Sån tur du har! Det hade jag gärna också haft på min arm. Grattis!

Hoppas du har haft en fin dag!

http://fyrarumochkok.blogspot.com

 
Hilla på woodhome

Hilla på woodhome

21 november 2011 21:26


Men OJ vilket fint armband!
Supersnyggt!
Jag gillar oxå när det inte är så mycket blingbling. Å har man blingbling passar den ju på armen ändå!
Lycko dig!
Lära ta mig en tur in och titta mera!

Men då gör det ju inget att du missa vagnen!
Får bli egna Langos istället .)

Kramisen :)

http://mywoodhome.blogspot.com

 
K. Stamberg

K. Stamberg

21 november 2011 21:27

Tack för de fina orden! Så härligt att höra glada vinnare. Har nu lagt ett mail till dig, så inväntar jag vintriga Winnerbäcks ord om snö. ;)
Må väl! //Karolina

http://www.hiddenstars.se

 
tinatheshed@tele2.se

tinatheshed@tele2.se

21 november 2011 21:38

Så snyggt armband, det gillar jag!
Jodå, de ligger på plåten och kallnar men jag har redan varit där och norpat flera stycken..
De blev helt utomordentligt mycket bättre än de som är längre inne i ugnen! Gjorde precis som du sa, TACK!

KRAM på dig min trogne bakarkompis

http://www.meandmyshed.blogspot.com

 
Ylvali

Ylvali

21 november 2011 22:25

Roligt och stort grattis till den fina vinsten. Men visst blir man velig sådana gånger när man kan välja helt fritt. Oavsett vilka ord det blir så lär det bli ett arband som passar till allt.

Hur gick det på julmarknaden? Sålde du några blomsterarrangemang?

Hoppas veckan börjat bra. Stora kramar,
Yllet

http://yllenystanet.wordpress.com

 
creando

creando

21 november 2011 23:27

Lyllos dig! Det är ett helt urläckert armband. Verkligen! Tack gulliga, gulliga du för fina hälsningen. Jag växer... ;)
Kramar Kicki

http://creando-kicki.blogspot.com

 
Anna

Anna

22 november 2011 06:55

Grattis till vinsten inne hos afnord! Undebart armband c",)
Tuff blogg jag hittade här, kommer gärna tilbax!

klem Anna

http://hjemkarahjem.blogspot.com

 
tinatheshed@tele2.se

tinatheshed@tele2.se

22 november 2011 17:14

Jag länkar till dig idag, med ändringen av biscottbaket..

kram

http://www.meandmyshed.blogspot.com

 
Anna Lovell

Anna Lovell

29 november 2011 17:30

Grattis!
Riktigt snyggt!
:0)

http://annapinglan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards