Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Anna - 12 december 2011 15:53

 

När jag visade er nya vardagsrummet för någon veckan sedan kunde man skymta en liten fotovägg som vi gjort. På väggen bakom ena soffan sparade vi nämligen en anslagstavla från skoltiden. Den var fastlimmad på väggen och vi har ganska trötta på att sätta ny väv överallt. Sen är det ju lite roligt att vissa skoldetaljer får vara kvar och antyda om en svunnen tid. Anslagstavlan målades därför i samma vita färg som väggen och fick sedan en grå träram. Där har jag nu satt upp några utav mina favoritbilder från vår vackra svenska natur, som ju är en stor inspirationskälla hos mig. Jag har valt att inte ha några ramar runt fotografierna eftersom jag tycker de får en fin inramning ändå. Istället har jag satt upp dem med vanliga pappersklämmor av märket Bulldog. Bilderna är i A4-format och framkallade via nätet för småpengar.


Enkelt och stilrent om ni frågar mig!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards