Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Hurra! Vi är i final!

Av Anna - 29 augusti 2012 16:21


Nu kan jag äntligen berätta något som jag velat avslöja för er redan då jag fick beskedet för några dagar sedan.  Vårt hem är en av de 10 finalisterna i den stora inredningstävligen Sveriges charmigaste hem. Jag är så glad och stolt att jag nästan skulle kunna spricka. Vilken ära väljas ut bland över 400 charmiga hem.






Idag nollställdes räkneverken på sidan och det bidrag med högst betyg kl 17.00 den 27 september tar hem titeln Sveriges charmigaste hem 2012. Konkurrensen är stenhård och vill du hjälpa mig så lägg röstar du här.

 

Jag bjuder på en liten bildkavalkad för att fira det roliga beskedet!



















           




Hoppas du gillar vad ser och fick massvis med inspiration. Vill du rösta på mitt bidrag så gör du det här.

 
 
Elin

Elin

29 augusti 2012 21:58

Wow vilken grej Anna! Självklart ska jag gå in och rösta.

http://ekep.blogg.se

 
creando

creando

30 augusti 2012 00:45

Fantastiskt! Sååå roligt! Grattis!

Kramar

http://creando-kicki.blogspot.com

 
MissStorm

MissStorm

30 augusti 2012 10:10

Kul för er att vara i final. Och kul för oss att få ta del av alla fins foton från ert hem. Grattis & lycka till!

http://Missstorm.blogg.se

 
Agneta

Agneta

30 augusti 2012 12:08

Inte ett dugg förvånad! Jag skall rösta via någon annans Facebook för jag förstod att det är så man gör....jag har avregistrerat mig från Facebook, men jag kommer att lägga en röst på ert hus!
Agneta kram

http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

 
Piazzan.blogspot.com

Piazzan.blogspot.com

31 augusti 2012 21:41

då får det ju bli till att rösta på er !! ...Kul!

Kram

Pernilla På Piazzan

http://www.piazzan.blogspot.com

 
Linda

Linda

1 september 2012 16:19

Heja heja!! Grattis!!

kram linda

http://alltochelleringet.blogspot.com

 
Eva

Eva

1 september 2012 22:50

Hej Anna!
Tack för din kommentar och tack detsamma. Ni har verkligen en fin skola och ett personligt hem. Må bäste charmör vinna och ha en fortsatt skön helg!
Bästa hälsningar Eva

http://www.deermountaindesign.com

 
Eleonore

Eleonore

2 september 2012 09:11

Wow så fint, verkligen härlig inspiration :D

http://fikamed.wordpress.com

 
Brogatan

Brogatan

3 september 2012 13:33

Oj, vad kul!! Förstår att du är stolt som en tupp :o) Lycka till!!

http://www.brogatan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards