Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Välkommen hem till oss! Ett filmklipp

Av Anna - 21 oktober 2012 16:03

Jag gjorde ju en liten film hemifrån oss förra julen. Nu har det hänt så mycket att jag tycker det är dags för en ny film. Jag kommer nog inte vinna någon Oscar för min filminsats men filmen ger er  kanske en bättre känsla för hur allt hänger ihop!


Håll till godo!


 
 
Loova

Loova

21 oktober 2012 18:28

Jäklar i min lilla låda vad härligt!! o fönstret i hallen, allt ser så underbart ut! snyggt!

http://loovap.blogg.se

 
Agneta

Agneta

22 oktober 2012 20:45

Men snälla nån, så häftigt med en film och vilket hem!!! Jag är hänförd. För att inte tala om köket, det var det finaste jag sett på evigheters evighet, jag bara älskar det och jag som älskar färg och det röda - så vansinnigt snyggt! Fantastiskt!
Agneta kram

http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

 
Camilla/Rufft och Sött

Camilla/Rufft och Sött

23 oktober 2012 10:05

Så kul att se film igen!
Jag upptäckte av en slump att jag missat att svara på en fråga som du hade för ett bra tag sedan, sorry!
Du undrade var älgmuggen i keramik kom från. Muggarna har vi fått av makens faster och hon har gjort dem själv.
Lycka till med fortsatt renovering!
Kram Camilla

http://rufftochsott.blogspot.com

 
Lina

Lina

23 oktober 2012 12:48

kram på dig Anna, ni har det så fint! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.

kram <3

http://må-bättre.se/battre-halsa

 
AC

AC

24 oktober 2012 08:37

Tack för rundturen. Vilken rolig idé med filmen.
Så fint ni har det!!!
Önskar dig en riktigt härlig onsdag.
kram
AC

http://www.minadrommarshus1.blogspot.com

 
Hemlängtan

Hemlängtan

25 oktober 2012 13:32

Så roligt att se! Och vilket fantastiskt fint hem ni har. Måste vara en otroligt rolig utmaning att gör om en gammal folkskola till ett boende.

Ha en finfin dag!
/Jenny

http://www.minhemlangtan.blogspot.com

 
Lyllos

Lyllos

26 oktober 2012 07:42

Vad kul med en liten film! Och wow vilket fint hus! Jag gillar också verkligen det lilla fönstret i hallen.. Och köket så klart...!
Ha en lovely fredag!
Linda

http://www.lyllos.blogspot.com

 
Emilia

Emilia

28 oktober 2012 17:51

Ni har det så himla fint :) Älskar det röda i köket, det passar så himla bra! Och drivvedsväggen i vardagsrummet, åååååh!

Hoppas du haft en fin helg!
Kramkra

http://eemiliaas.blogspot.com

 
creando

creando

30 oktober 2012 12:25

Underbart att få gå husesyn i ert vackra hem :)

Kramar

http://creando-kicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards